Posturi Vacante

Cuprins

  1. 1 Adresa nr. 1238 din 15.05.2017 catre Agentia Nationala a Functionarilor publici privind acordare aviz pentru organizare examen de promovare in grad profesional superior: click aici
  2. 2 Anunt nr. 1237 din 15.05.2017 privind demarare proceduri examen de promovare in grad profesional: click aici
  3. 3 Adeverinta nr. 1236 din 15.05.2017 privind indeplinirea conditiilor de promovare in grad profesional superior d-na Stan Rodica Liliana: click aici
  4. 4 BIBLIOGRAFIE concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de referent (urbanism si amenajare teritoriu), din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei BALASESTI, perioadă determinată. 
  5. 5 BIBLIOGRAFIE: pentru postul de consilier:
  6. 6 U.A.T. comuna Bălăşeşti, cu sediul în localitatea Bălăşeşti, judeţul Galaţi, organizeazã concurs pentru ocuparea unei funcţii contractuale respectiv de: de consilier în cadrul compartimentului contabilitate - vacant
  7. 7 U.A.T. comuna Bălăşeşti, cu sediul în localitatea Bălăşeşti, judeţul Galaţi, organizeazã concurs pentru ocuparea unei funcţii contractuale respectiv de : referent urbanism în cadrul compartimentului urbanism – temporar vacant.
  8. 8 U.A.T. comuna Bălăşeşti, Județul Galaţi organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, de consilier clasa I gr. superior şi inspector clasa I gr. superior în cadrul compartimentului financiar contabilitate şi impozite taxe.
  9. 9 BIBLIOGRAFIE: pentru consilier şi inspector

Adresa nr. 1238 din 15.05.2017 catre Agentia Nationala a Functionarilor publici privind acordare aviz pentru organizare examen de promovare in grad profesional superior: click aici

Anunt nr. 1237 din 15.05.2017 privind demarare proceduri examen de promovare in grad profesional: click aici

Adeverinta nr. 1236 din 15.05.2017 privind indeplinirea conditiilor de promovare in grad profesional superior d-na Stan Rodica Liliana: click aici


 JUDETUL GALATI                                                   Anexa nr. 1 la anunţul pentru postul de referent 
    COMUNA BALASESTI

BIBLIOGRAFIE concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de referent (urbanism si amenajare teritoriu), din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei BALASESTI, perioadă determinată. 

Postul referent (urbanism si amenajare teritoriu),este de gradul II ,conform organigramei .

1.Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2.Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
3.Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
4.H.G nr 1.739/2006 pentru aprobarea categoriilor se supun avizării şi/sau autorizării;
5.H.G.nr.273/1994 privind aprobarea Regulament de construcţii şi instalaţii; aferente acestora;
6.H.G nr. 525/1996 (*republicată*)pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism;
7. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii
8. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului , modificata şi completată;
9. Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea cu modificările şi completările ulterioare
10. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;

Primar MAFTEI PAUL CEZAR

BIBLIOGRAFIE: pentru postul de consilier:

- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste;
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, actualizată;
- Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale;
- Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare raportat, la Legea nr.40/2011 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
- Legea nr. 207/2015 privind codul de procedură fiscală;
- O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv;
- H.G. nr. 2139/2004 privind aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe;
- H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- O.M.F.P. nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv;
- O.M.F.P. nr. 2281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale;
- O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
- Ordinul nr. 3.512/2008 privind documentele financiar - contabile;
- ORDIN nr. 79/2014 privind principalele aspecte legate de întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale şi a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice
Primar MAFTEI PAUL CEZAR

U.A.T. comuna Bălăşeşti, cu sediul în localitatea Bălăşeşti, judeţul Galaţi, organizeazã concurs pentru ocuparea unei funcţii contractuale respectiv de: de consilier în cadrul compartimentului contabilitate - vacant

- consilier clasa I, grad superior - 1 post pentru perioada nedeterminata;

In conformitate cu prevederile H.G. 286/23.03.2011.

Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba scrisă în data de 12.09.2016, ora 10:00 ,
- Proba interviu în data de 13.09.2016, ora 10:00.

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- cele prevăzute în art.3 din H.G.286/2011;
- studii superiore de lungă durată economice , absolvite cu diplomă de licenţă şi cunoştinte de operare pe calculator in programele de contabilitate bugetară;
- cunoasterea teoretică a legislaţiei financiar -contabile ;
- vechimea în specialitate minim 5 ani .

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, Partea a III-a la sediul Primăriei comunei Bălăşeşti , judeţul Galaţi.

Relaţii suplimentare la sediul: Primăriei comunei Bălăşeşti, judeţul Galaţi telefon: 0236/334709, fax 0236/334709, E-mail :primariabalasesti@yahoo.com şi de pe site oficial; www.primariabalasesti.ro, persoană de contact: Stoleru Mihaela –secretar.

PRIMAR, 
MAFTEI PAUL CEZAR

U.A.T. comuna Bălăşeşti, cu sediul în localitatea Bălăşeşti, judeţul Galaţi, organizeazã concurs pentru ocuparea unei funcţii contractuale respectiv de : referent urbanism în cadrul compartimentului urbanism – temporar vacant.

- referent clasa II, grad superior - 1 post, pentru perioada determinată.

In conformitate cu prevederile H.G. 286/23.03.2011.

Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba scrisă în data de 05.09.2016, ora 10:00 ,
- Proba interviu în data de 06.09.2016, ora 10:00.

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- cele prevăzute în art.3 din H.G.286/2011;
- Studii necesare: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- Curs de perfecţionare în specialitatea cadastru;
- Cunoştinţe operare pe calculator: - utilizare Word, Excel, Internet - nivel bine;
- vechimea în specialitate minim 2 ani.

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 5 zile lucrătoare de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, Partea a III-a la sediul Primăriei comunei Bălăşeşti , judeţul Galaţi.

Relaţii suplimentare la sediul: Primăriei comunei Bălăşeşti, judeţul Galaţi telefon: 0236/334709, fax 0236/334709, E-mail :primariabalasesti@yahoo.com, şi de pe site oficial; www.primariabalasesti.ro, persoană de contact: Stoleru Mihaela –secretar .

PRIMAR, 
MAFTEI PAUL CEZAR

U.A.T. comuna Bălăşeşti, Județul Galaţi organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, de consilier clasa I gr. superior şi inspector clasa I gr. superior în cadrul compartimentului financiar contabilitate şi impozite taxe.

   Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

   Condiţiile specifice necesare în vederea participări la concurs şi a ocupării functiei publice contractuale :
- studii superioare de lungă durată economice, absolvite cu diplomă de licenţă;
- cunoştinţe de operare pe calculator (Microsoft Office Word, Excel, Internet) – nivel mediu;
- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: disponibilitate deplasare pe teren; operativitate şi responsabilitate, lucru în echipă, bune aptitudini de comunicare şi redactare.
- vechime minim 9 ani în specialitate;
- cunoașterea teoretică a legislației financiar-contabile

   Concursul se va desfăşura conform următorului calendar;
26 februarie 2016, ora 12:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
03 martie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
04 martie 2016, ora 10:00: proba interviu.

   Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; 
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; 
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; 
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; 
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; 
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; 
  • curriculum vitae. 
   Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

   În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

   Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

   Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei comunei Bălăşeşti, Județul Galaţi, telefon 0236/334.709, fax: 0236/334.709.

BIBLIOGRAFIEpentru consilier şi inspector

- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste;
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, actualizată;
- Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale;
- Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare raportat, la Legea nr.40/2011 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
- Legea nr. 207/2015 privind codul de procedură fiscală;
- O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv;
- H.G. nr. 2139/2004 privind aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe;
- H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- O.M.F.P. nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv;
- O.M.F.P. nr. 2281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale;
- O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
- Ordinul nr. 3.512/2008 privind documentele financiar - contabile;
- ORDIN nr. 79/2014 privind principalele aspecte legate de întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale şi a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice